Pár napja írtam a fizetős tartalmak kísértetéről, amiben kifejtettem, miért nem valószínű, hogy az eddig ingyenes tartalmak tömegével fizetőssé válnak. És bár újabb média mogul szólt az ügy érdekében, mégis azt gondolom, nem nekik lesz igazuk.
Forrás: Onlinemarketing blog - online marketing - // hírek // információk // érdekességek // vélemények
Szerző: Berényi Konrád, tanácsadó
"Mert most is kibújt a lóláb, szépen vaskosan. Nincs új ötlet, a régit eröltetik:
Robert Iger elnök-vezérigazgató biztos abban, hogy a fogyasztók igenis hajlandóak a minőségi tartalomért fizetni, csakúgy, mint a hagyományos média esetében.
Na jó, de ha így nem lesz igazából pénz, akkor miért lenne hajlandó fizetni a felhasználó? Mert a reklámbevételek csökkennek, várhatóan tovább diverzifikálódnak, és valami üzleti modellre szükség lesz.
Szóval: mégis, miből lesz pénz?
Amennyire egyszerű a kérdés, annyira nincsen rá pontos válasz. De ha megnézzük, hogy miért hajlandó fizetni a felhasználó, akkor azért látszik pár dolog. Összeszedtem néhányat:
- exkluzív tartalom
- konkrét termék
- valamilyen szolgáltatás
- divat
És akkor lássuk egyenként:" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.