Az előző bejegyzésben a román és a magyar felhasználói szokásokat hasonlítottuk össze. Összefoglalva az eredmény az volt, hogy nem szabad kiindulni a magyar szokásokból, mert a román szokások teljesen mások. Most megnézzük, hogy mi a helyzet északi szomszadéinkkal, legálibbis internet terén.
Forrás: E-commerce - Kereskedj JÓL a weben! - Webáruház készítés, Webáruház fejlesztés, Webáruház marketing
Szerző: Horváth Ernő
"A magyar és a szlovák internet penetráció gyakorlatilag azonos, mindegyik a kicsivel a régiós átlag felett áll. Szlovákiában 51,2%, míg idehaza ugye 52,5%, ami lényeges különbséget nem jelent, de Szlovákiában 5,5 millió ember él ezért öszességében fele akkora piacról beszélhetünk, mint Magyarország.
Szlovákia leglátogatottabb oldala a Google.sk, ezen tulajdonképpen meg sem lepődik az ember manapság, viszont a második hely már figyelemreméltó, mert ez az Azet.sk, ami tulajdonképpen egy linkatalógus oldal. A Yahoo keresője nincsen benne az első 10-ben (15.) tehát ellentétben Romániával Szlovákiában nem érdemes annyira a Yahoo-ra fókuszálni, viszont a Azet.sk-ra természetesen igen!
Harmadik-negyedik helyen" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.