Webáruház nyitása: aranyat érő kattintás: 5 lépésben
2009. augusztus 14. írta: vecseilaszlo

Webáruház nyitása: aranyat érő kattintás: 5 lépésben

Mit kell pontosan tennünk, illetve milyen lehetőségeink vannak egy webáruház indításakor? Öt pontban a legfontosabb lépések.

Forrás: hvg.hu

"Általánosságban elmondható, hogy azon termékek értékesíthetőek hatékonyan az interneten, melyek viszonylag alacsony értékűek (így alacsony a vásárlással járó kockázat) és melyek viszonylag kevés információ átadását igénylik (azaz egy lépésben, Interneten keresztül is átadható minden fontosabb információ a vevőnek). Jó módszer lehet a webáruházon keresztüli értékesíthetőség eldöntésére, hogy szoktuk-e az adott terméket boltban, eladói segítség nélkül vásárolni, vagy főleg személyes eladással történik az adott termékkör értékesítése.

Ezalól kivétel lehet, ha egy B2B (business-to-business) webáruházat indítunk, azaz meglévő partnereink/viszonteladóink számára biztosítunk egy internetes rendelési lehetőséget – ők ugyanis nem először vásárolnak tőlünk, így vélhetően már ismerik a termékeinket. Azok számára, akiknek még nyitott, hogy mit is szeretnének webáruházon keresztül árusítani, látható  itt egy lista az interneten legjobban menő termékkörökről (NRC E-commerce Trend Report, 2009):" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr521300813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása