Az internetezők 97 százaléka vásárolt online legalább egyszer Németországban 2008-ban. 24 százalékuk több mint 20 alkalommal rendelt a neten. 63 százalék 499 Eurót költött, 25 százalék 500 és 999 Euro között.
Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó
"Einkaufen im Internet boomt, die Umsätze ziehen an. Tendenz steigend. 97,4 Prozent der im Internet aktiven Bundesbürger kauften in den vergangenen zwölf Monaten online ein, so die Ergebnisse der Quelle-Trendstudie „Webshopping 2009“, die nächste Woche veröffentlicht wird. Verglichen mit den Ergebnissen einer „Homeshopping-Studie“ der Quelle GmbH aus dem Jahr 2007 ist dies ein Anstieg um 28,1 Prozent beim Internetkauf." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.