Mindig egy érdekes kérdés, hogy mitől fognak a vevők vásárolni egy webáruházban. De még tanulságosabb megvizsgálni, hogy miért NEM vásárolnak végül, melyek azok a legfőbb tényezők, melyek megakadályozzák őket a vásárlásban.
Forrás: Webshop Experts - a webáruház készítés szakértői
Szerző: Zajdó Csaba
"A lista nem teljes, de tapasztalataink szerint a következő 5 fő oka szokott lenni, amiért végül nem vásárol egy vevő:
1. Nem találja meg a számára optimális terméket
Az első számú ok a legtöbb esetben az, hogy a vevő el sem jut a neki megfelelő termékig - nem találkozik olyan ajánlattal, ami meggyőzhetné őt. Ez a választás-segítés témaköre: egy hatékony webáruház olyan, mint egy jó eladó, és segít a vevőknek megtalálni az optimális termékeket.
A választás-segítés az egyik legelhanyagoltabb területe a webáruházaknak, ami köszönhető talán annak is, hogy az egyes vásárló típusokat eltérő módon lehet segíteni. A jó hír viszont az, hogy számos eszköz és módszer létezik a választás segítésre, melyet beépítve áruházába azonnali minőségi ugrást érhet el – így vélhetően ez a terület rejti az egyik legnagyobb potenciált." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.