Az online reklámpiac nagysága 13 milliárd Euro volt Európában 2008-ban, 20 százalékkal nagyobb, mint egy évvel korábban. Amerikában ugyanakkor 17 milliárd Euro volt az online reklámtorta és csak 11 százalékkal növekedett. A keresőhirdetések részesedése 43 százalék volt Európában 2008-ban, 26 százalékos növekedéssel 6 milliárd Eurót elérve.
Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó
"The Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) has just released the findings of its annual advertising expenditure survey for the year ending December 2008. Compiled by IAB Europe then processed and analyzed by PricewaterhouseCoopers (PwC), this report is the definitive guide to the size and value of the European online advertising industry. The 2008 report contains online expenditure data for 19 markets." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.