Gfk-Medián webAUDIENCE: elérhető célcsoport az 50 plusz
2009. május 07. írta: vecseilaszlo

Gfk-Medián webAUDIENCE: elérhető célcsoport az 50 plusz

Az utóbbi időben mind több kutatás sugallja, hogy a 18-49 éves célcsoportra való médiatervezési gyakorlat felett eljár az idő, és egyre komolyabban kell számolni a 49 év feletti fogyasztókkal is.

Forrás: MARKET!NG&MEDIA (print)- Barométer

"Ez a korcsoport teszi ki a hazai népesség 37 százalékát és adja az aktív foglalkoztatottak negyedét, s ez az arány a nyugdíjkorhatár, valamint az átlagéletkor kitolódásával tovább nőhet." ... >>

Kapcsolódó ábra:

Az 50 év feletti látogatók top50 site-jának vagyoni helyzeti, affinitási térképe
(lásd a cikkben)

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr131100398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása