Bannerek, viselkedés, szegmentáció...
2009. április 29. írta: vecseilaszlo

Bannerek, viselkedés, szegmentáció...

Bannerek, viselkedés, szegmentáció…



Forrás:
Rabbit - online media blog
Szerző: Ihász Ingrid


" Tegnap előtt jelent meg egy cikk az AdAge-en, amely azt boncolgatta, hogy a display hirdetéseket (bannereket) hogyan lehetne jobbá - ha pontosak akarunk lenni, kevésbé szarrá :) - tenni. A bannerekkel kapcsolatos legfőbb probléma az, hogy általában függetlenek az őket körülvevő tartalomtól, s a felhasználók által az adott helyen végzett tevékenységtől. A szerző megoldásként azt javasolja, hogy legalább a nagyobb site-okra készüljenek egyedi kreatívok, melyek figyelembe veszik az adott site jellemzőit, megjelenését, és persze közönségét, azaz jobban beépülnek.

A felvetés persze nem új, de nagyon is aktuális. A hirdetők általában határozott elképzelésekkel rendelkeznek a célcsoportjaikról, amelyeknek a médiahasználati szokásait elemezve azután kiválaszthatók azok a felületek, amelyeken azok hatékonyan (nagy arányban, kis meddőszórás mellett) érhetők el. Mindez jól kiegészíthető a termék/szolgáltatás szempontjából releváns tematikus targetálás szempontjaival. A marketing és kommunikációs célok is lefordíthatók médiacélokra, akár a célcsoport elérésére, az elérés gyakoriságára vagy a média-mix használatára vonatkozóan.

Mindez azonban erőteljesen a hagyományos szemléletet tükrözi, nem veszi figyelembe, hogy az internetezőkről sokkal többet tudunk (tudhatnánk), mint mondjuk a tévénézőkről - legalábbis abban a pillanatban, amikor találkoznak a hirdetéssel." ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr721084777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása