A legfrissebb adatok szerint 175 millió felhasználó látogatja a Facebook oldalait - hatalmas szám - ám a hasonlóan impressziv látogatottsággal rendelkező közösségi oldalakhoz (Twitter, Youtube) hasonlóan a Facebook sem tudja még, hogy hogyan fogja forgalmát nyereséggé konvertálni.
Forrás: [origo] techbázis
Szerző: Asbóth Attila
"A Facebook elsődlegesen a hirdetésekből származó bevételekre tervezte működését, de már 2007 óta lehetőséget adott arra, hogy felhasználói virtuális ajándkékokkal lepjék meg kiválasztottjaikat - becslések szerint már 2008-ban 35 millió dollár bevétel származott ezekből a mikrovásárlásokból.
A most bevezetett bővítés kiválasztott tesztcsoportok tagjai számára lehetővé teszi, hogy 100 kreditet vásároljanak mindösszesen 1 dollárért, s ezeket a krediteket" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.