Minden mutató folyamatos növekedést jelez: nő az internet-előfizetők száma, ezen belül egyre nagyobb szerepet kap a mobilinternet; nő a háztartások számítógép- és internet-ellátottsága, emellett dinamikusan - évről-évre mintegy 50%-os mértékben - növekszik az internetes kereskedelem forgalma.
Forrás: Szövetség az elektronikus kereskedelemért
Szerző: Kis Ervin Egon
"Az általános receszszió hatására talán lesz egy kis visszaesés, néhányan - akik a kis befektetés, kevés munka, gyors profit hamis ábrándját kergetve szálltak ringbe - bedobják a törülközőt. Ám nem tévedhetünk nagyot, ha kijelentjük: a jövő azoké, akik tudnak élni az internetgazdaságban rejlő lehetőségekkel és képesek hatékonyan beépíteni tevékenységükbe az elektronikus kereskedelmi megoldásokat, néha merészen új modelleket.
A magyarországi e-kereskedelem törzsgárdájának egy része mostanában ünnepli" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.