Emotions-Radar- a fogyasztók belső mozgatórugóinak a feltárására
2009. április 09. írta: vecseilaszlo

Emotions-Radar- a fogyasztók belső mozgatórugóinak a feltárására

Számos tanulmány igazolja, hogy a vásárlás előtti döntések meghozatalában fontos szerepet játszanak az érzelmek. Az Emotions Radart pontosan azért fejlesztették ki, hogy a marketingesek feltérképezhessék az internetezők termékekhez, szolgáltatásokhoz való viszonyulását.

Forrás: Honliner - minden ami online marketing

"A neves német Fraunhofer Intézet munkatársai a jövő héten megrendezésre kerülő CeBIT kiállításon fogják bemutatni az általuk csupán Online Emotions Radar-nak nevezett megoldást, melynek lényege, hogy a szoftver felismeri és kielemzi a különböző weboldalakon hátrahagyott bejegyzéseket, és kategorizálja azokat. A felhasználók általában véleményezik a termékeket, szolgáltatásokat az online naplókban és a fórumokon. Az interneten lévő bejegyzéseket a marketingesek figyelik, és következtetéseket vonnak le azokból. A Fraunhofer új alkalmazása révén azonban ... >>

Kapcsolódó dokumentum:
Fraunhofer Institut Intelligente Analyse- und Informationssysteme (IAIS):
Online Emotions-Radar - Was bewegt Kunden im Internet? (pdf, német)

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr321044437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása