Az Egyesült Államokban az Online Kiadók Szövetségének tagjai megválnának a korábban elfogadott szabványos bannerformátumoktól és sokkal nagyobb, sokkal látványosabb és jobb multimédiás képességekkel felvértezett hirdetéseket vezetnének még idén nyáron. Ebben egyezett meg legalábbis az a 27 nagy kiadó, amelynek kiadványai közel 109 millió egyedi látogatót érnek el havonta, azaz az amerikai netezők kétharmadát.
Forrás: HWSW
Szerző: Dojcsák Dániel
"A jelenleg világszerte használatos, az egész online médiaipar által elfogadott bannerszabványok és megoldások úgy tűnik, idejétmúltá váltak. A hirdetők és a médiumok közös álláspontja szerint a ma használatos eszközök nem elég figyelemfelkeltőek, az emberek teljesen hozzájuk szoktak, a felhasználók nagy része egyszerűen ignorálja őket. Gyakorta még azok sem veszik észre a reklámok eme fajtáját, akik nem tiltják le a hirdetések megjelenítését.
A 27 kiadó a napokban három új formátumban állapodott meg, melyeket idén július előtt már be is vezetnének, s onnantól kezdve a legnagyobb amerikai weboldalakon már ezekkel találkoznának a látogatók. Az egyik bevezetendő banner, mely a "Fixed Panel" nevet viseli" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.