Annak ellenére, hogy sokakban ellenérzést kelt a Behavioral Targeting, a fogyasztók már kevésbé érzik olyan veszélyesnek a célzást, mint egy évvel korábban. Az emberek kezdenek megbarátkozni az agresszív marketinggel.
Forrás: Honliner - minden ami online marketing
"Szó, ami szó, a Behavioral az egyik legvitatottabb technika, főképpen a fogyasztó és adatvédő szervezetek ágálnak folyton ellene, ám a szolgáltatók a negatív közhangulat ellenére is igyekeznek minél több információt gyűjteni a célszemélyekről, hogy növeljék kampányaik hatékonyságát. Nem csoda, ha az adatgyűjtés közfelháborodást váltott ki, sokan elítélik azt, ám úgy tűnik, egyre inkább kezdik elfogadni a fogyasztók a reklámnak ezt a formáját. A TRUSTe cég jelentéséből kiderül, hogy az utóbbi egy évben csökkent az emberek Behavioral iránt érzett ellenszenve." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.