Kezdjük elfogadni a Behavioral Targeting-et
2009. április 01. írta: vecseilaszlo

Kezdjük elfogadni a Behavioral Targeting-et

Annak ellenére, hogy sokakban ellenérzést kelt a Behavioral Targeting, a fogyasztók már kevésbé érzik olyan veszélyesnek a célzást, mint egy évvel korábban. Az emberek kezdenek megbarátkozni az agresszív marketinggel.

Forrás: Honliner - minden ami online marketing

"Szó, ami szó, a Behavioral az egyik legvitatottabb technika, főképpen a fogyasztó és adatvédő szervezetek ágálnak folyton ellene, ám a szolgáltatók a negatív közhangulat ellenére is igyekeznek minél több információt gyűjteni a célszemélyekről, hogy növeljék kampányaik hatékonyságát. Nem csoda, ha az adatgyűjtés közfelháborodást váltott ki, sokan elítélik azt, ám úgy tűnik, egyre inkább kezdik elfogadni a fogyasztók a reklámnak ezt a formáját. A TRUSTe cég jelentéséből kiderül, hogy az utóbbi egy évben csökkent az emberek Behavioral iránt érzett ellenszenve." ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr981037258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása