Örökre szóló és teljes körű díjmentességet ígért az a mai napon bemutatkozó új online licitáló oldal, melynek nem titkolt szándéka, hogy a Vatera és Tesz-Vesz üzletpolitikájában csalódott ügyfeleket magához csábítsa.
Forrás: ZALANEWS - Zala megyei kulturális és információs hírportál
"Nem pusztán a licitálandó termékek listázása díjmentes, de a tényleges eladások után sem kell sarcot fizetnie annak, aki a most induló boltamarson.com online licitoldalt választja. „A teljes díjmentesség a Boltamarson.com deklarált üzleti modellje, így mind az eladandó portéka felvitele, mind a sikeres eladás díjmentes. Az eladó ugyanakkor egy általa megítélt összeget befizethet a Boltamarson.com becsületkasszájába, megköszönve a segítséget az értékesítés közvetítésében” – mondta Fóti Marcell, az oldal fejlesztésének szakmai konzulense. A tervek szerint a Boltamarson.com-ra további kiegészítő szolgáltatások épülnek rá, melyekkel elsősorban a nagyobb raktárkészlettel rendelkező cégeket kívánják megcélozni.
Fejlesztés közösségi alapokon
Az új licitoldal nemcsak alapszolgáltatásainak díjmentes használatával szeretne kitűnni versenytársai közül. A fejlesztés az internet szellemiségének megfelelően nyitott, annak főbb irányait a felhasználók határozhatják meg. Az oldal megálmodói így a Google által a Gmail fejlesztésekor használt módszert követik: " ... >>
A hírhez kapcsolódó információ
BOLTAMARSON.COM
Elindítottuk a korábban TopN munkanéven készülő online áruházunkat. Az elmúlt egy hét lázas kikommentezéssel és dizájnolással telt, mert a Vatera lépése nyomán egy licitszájtot kellett sürgősen elindítanunk, a korábbi "termékmintákból" viszont látható, hogy ez egy sokkal nagyratörőbb cucc lesz. Szerencsére a licitmag rendelkezésre állt, és két órányi kikommentezéssel már működött is (csak még nagyon csúnya volt). Ekkor jött a neheze: mi legyen a neve?
Forrás és Szerző: Hőskor. Az internet kora - Fóti Marcell blogja oktatásról, informatikáról, vállalkozósdiról, HR-ről, programozásról
"Miért ezt a hülye nevet kapta, hogy BOLTAMARSON.COM?
A.) válasz: Mr. Boltamarson, a norvég kiskereskedő 1862-ben indította fűszeres kisvállalkozását, körülbelül egy időben Mr. Ericssonnal, a szomszédjával, aki már akkor mobiltelefonokat és telefonalközpontokat készített, persze a kor technológiai szintjének megfelelően fából. Az elmúlt egy évszázadban a közismert Boltamarson birodalom fokozatosa bekebelezte a világ piacait. Elterjedtségéről elég az az egy beszédes adat, hogy hány találatot hoz a Google, ha rákeresel erre márkanévre! Így jutott el a konglomerátum az internet korába, ahol is XVI. Thor Boltamarson, az alapító ük-ükunokája egy hirtelen mozdulattal az egész világon egyik percről a másikra eltünette az összes boltját, és az internetre költözött. Az akciót kiegészítette egy olyan piros villantással, ami a Man in Blackben is van, hogy mindenki felejtse el, hogy valaha is voltak boltjaik szerte a világban.
B.) válasz: Mrs. Bolta Marson, a spanyol díva kiöregedvén a táncszakmából elhatározta, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.