Google találati lista szemkamerás felmérése
2009. február 12. írta: vecseilaszlo

Google találati lista szemkamerás felmérése

Az internetezők általában meghatározott rend szerint nézik át a keresőben a találati listát. Az elsőnél kezdik és haladnak lefelé addig, amíg eljutnak ahhoz a találathoz, amiről úgy gondolják, hogy segíthet nekik, és arra rákattintanak. Vagy a keresőkifejezést módosítják és újra indítják a keresést.

Forrás: Netkutatások - a magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző:
Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó

"Az alábbi hőtérkép egy szokásos Google találati listának 34 résztvevővel végzett kutatási eredményét mutatja. Minél sötétebb a szín, annál több időt töltöttek a vizsgált személyek annak az oldalrésznek a nézésével.

Az eredmény azt igazolja," ... >>


Eredeti cikk: Eye-tracking studies: more than meets the eye
Forrás: The official Google blog

"Imagine that you need a refresher on how to tie a tie. So, you decide to type [how to tie a tie] into the Google search box. Which of these results would you choose?" ... >>

Kapcsolódó video és képek:

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Érdekességként:







 

 

 

 

 

Forrás: Think Eyetracking

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr5936268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása