2008 során sokat erősödtek az online játékok, a szegmensben belül pedig különösen az ingyenes megoldások emelkednek ki a mezőnyből - robbanásszerű növekedés várható a reklámok terén.
Forrás: SG.hu - Informatika & Tudomány
Szerző: Gyurkity Péter
(részlet)
"A játékokat kínáló internetes oldalakon átlagosan 27 százalékkal több látogató fordult meg 2007-hez képest, ami azt jelzi, hogy a műfajban még hatalmas tartalékok rejlenek - Edward Hunter, a comScore játékmegoldásokat figyelő részlegének igazgatója ez úgy jellemezte, hogy a többség a jelenlegi gazdasági helyzetről is igyekszik elvonni figyelmét, ezt pedig egyre növekvő mértékben teszik az ingyenes alternatívákkal.
Mivel ezen fejlesztések nagy részét a játékokon belül megjelenő reklámokkal igyekeznek támogatni a készítők, nem meglepő, hogy a reklámbevételek még nagyobb növekedésen mentek keresztül egyetlen év alatt. 2008 során mintegy 8,6 milliárd reklámot néztünk meg az online játékokban, ez pedig 127 hirdetést jelent felhasználónként. A csaknem 30 százalékos növekedés azonban annak is köszönhető, hogy csökkent az egy oldalon megjelenő reklámok száma, mégpedig 17 százalékkal, ami nyilván erősíti a megmaradtak mezőnyét." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.