Mindent a szemnek - szemkamerás vizsgálatok tapasztalatai I.
2009. február 04. írta: vecseilaszlo

Mindent a szemnek - szemkamerás vizsgálatok tapasztalatai I.

Vajon milyen benyomást kelt honlapja? Milyen élmény éri a látogatót, amikor először látogatja meg weboldalát? Mit néz meg először? És másodszor? Tudja, hová helyezze el hirdetését, hogy az a leghatékonyabb legyen? A szemkamerás vizsgálatokat néhány éve már hazánkban is alkalmazzák.

Forrás: NRC

"A kvalitatív kutatási módszerek ezen innovatív formájáról rövid keresést követően többféle módszertani és technológiai leírást találhatunk. A kutatások tapasztalatait nehéz lenne úgy összefoglalni, hogy az minden honlapra egyformán igaz és alkalmazható legyen, ez talán egyáltalán nem is lehetséges. Jelen cikksorozatunkban az NRC Piackutató és a Meroving Internet-kutató felméréseinek tanulságai alapján fogjuk összegyűjteni a web-fejlesztés és honlap-kialakítás során jól hasznosítható ötleteket.

A honlapunkra első alkalommal látogatók szempontjából az első 8-10 másodperc a leginkább meghatározó. Ha az első benyomások negatívak – amit a design elemeken túl az oldal lassú betöltődése, és még számos tényező okozhat – könnyen elveszíthetjük a látogatót, aki ezt követően, pár másodperc múlva esetleg már versenytársunk jól működő oldalán böngészget, netalán még vásárol is." ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr1920709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása