Vajon milyen benyomást kelt honlapja? Milyen élmény éri a látogatót, amikor először látogatja meg weboldalát? Mit néz meg először? És másodszor? Tudja, hová helyezze el hirdetését, hogy az a leghatékonyabb legyen? A szemkamerás vizsgálatokat néhány éve már hazánkban is alkalmazzák.
Forrás: NRC
"A kvalitatív kutatási módszerek ezen innovatív formájáról rövid keresést követően többféle módszertani és technológiai leírást találhatunk. A kutatások tapasztalatait nehéz lenne úgy összefoglalni, hogy az minden honlapra egyformán igaz és alkalmazható legyen, ez talán egyáltalán nem is lehetséges. Jelen cikksorozatunkban az NRC Piackutató és a Meroving Internet-kutató felméréseinek tanulságai alapján fogjuk összegyűjteni a web-fejlesztés és honlap-kialakítás során jól hasznosítható ötleteket.
A honlapunkra első alkalommal látogatók szempontjából az első 8-10 másodperc a leginkább meghatározó. Ha az első benyomások negatívak – amit a design elemeken túl az oldal lassú betöltődése, és még számos tényező okozhat – könnyen elveszíthetjük a látogatót, aki ezt követően, pár másodperc múlva esetleg már versenytársunk jól működő oldalán böngészget, netalán még vásárol is." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.