Keresőmarketing és a gazdasági válság
2009. január 09. írta: vecseilaszlo

Keresőmarketing és a gazdasági válság

Finding some answers is getting harder

Forrás: eMarketer - The first place to look

"Everyone in the business knows that the economy is hammering ad spending, almost across the media board. There is one exception.

Search.

“Search ad spending may not be recession-proof,” says David Hallerman, eMarketer senior analyst and author of the new report, Search Ad Spending: Reactions to a Recession, “but it is proving to be recession-resistant.”

eMarketer estimates that while the rate of search ad spending growth was down in 2008, search still grew 21% over 2007." ... >>

Kapcsolódó diagram:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr49863643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása