Online vásárlás: hallgatunk egymásra - a közös tudás hatalma
2009. január 08. írta: vecseilaszlo

Online vásárlás: hallgatunk egymásra - a közös tudás hatalma

Idén karácsonykor az online vásárlók döntő többsége tájékozódott a neten vásárlás előtt: elsősorban a korábbi vásárlói hozzászólásokat olvasták előszeretettel. A Nielsen Online kutatása alapján ez a fajta "közösségi tudás" jelentősen befolyásolja a vásárlási hajlandóságot.

Forrás: Marketing Charts

"Eight in ten online shoppers (81%) have read consumer-written product or retailer reviews when doing their holiday shopping this year, according to (pdf) a Nielsen Online holiday survey conducted in mid-December, reports Retailer Daily.

Customer reviews are an important research tool for online consumers, with 71% agreeing that consumer reviews make them more comfortable that they are buying the right product, Nielsen found." ... >>


Kapcsolódó kimutatások:


 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

Kapcsolódó dokumentum:






 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Forrás: Nielsen Online

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr91862426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása