Magyarország régi hagyományait követve most is sok mindenben el van maradva. El van maradva a webergonómiával is.
Forrás: Ergománia - Használható honlapot mindenkinek!
Szerző: Rung András
"Az USA-ban Jakob Nielsen azon bánkódik, hogy habár az ergonómia még mindig 83%-os hatékonyságnövekedést hoz, már nem annyira segít, mint régen, amikor 135%-os eredménynövekedést lehetett projektenként átlagosan elkönyvelni. Túl jók lettek az amerikai honlapok. Nem úgy itthon, ahol az emberek, még ha a webes világban jártasak is, azt sem tudják, hogy eszik-e vagy isszák a webergonómiát. Persze néhányan tudják mi az, de azok se használják. Íme a 8 fő ok, és a gyógyír is ezekre:
1.Ok
Nem hallottak a webergonómiáról, és nem is akarnak hallani róla.
Gyógyír a belátáshoz
Ezt a blogot és az általam vagy más szakértők által ajánlott tartalmakat kell olvasni. Tessék nyitottnak lenni a világra. Nem csak az a tuti frankó, amit mi tudunk.
2.Ok
A misztikus pénzlenyúlás újabb ágazatának tartják. Ez is olyan, mint a marketing. Egy újabb ok, amiért milliókra lehet lehúzni a cégeket semmiért.
Gyógyír a belátáshoz
Sikertörténeteket kell olvasni azokról a cégekről, akik ellenébe menve a sötét erőknek ergonómiát alkalmaztak, és nem túl meglepő módon jelentős hatékonyságnövelést értek el. Ezek elolvasása után a következő lépés nem a rituális öngyilkosság, nem is az irigységbe való belepusztulás, hanem az, hogy összeszedjük magunkat és tájékozódunk arról, hogy miképp is lehet nekem ilyen ergonómiám a weblapomra? És mennyiért, és kitől?" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.