Ha bármilyen probléma, akadály merül fel a rendelésem során, miért nem értesítenek, miért nekem kell utánajárnom? Ha pedig a rendelés törlését kérem, miért nem teszik meg? Ha tudják, hogy egy könyv nem rendelhető, miért nem törlik az áruházukból?
Forrás: Fogyasztók
Szerző: G. Tamás
"2008. október 2-án rendeltem meg 3 db könyvet a libri.hu-n, a megrendelést vissza is igazolták emailben (rendelés szám 158437).
A megrendelt könyvek:
- Verne: Párizs a XX. században, Unikornis kiadó
- Verne: Storitz Vilmos titka, Unikornis Kiadó
- Horváth Árpád: Verne, a technika álmodója, Unikornis Kiadó
A megrendelt könyvek közül a Párizs a XX. században és a Storitz Vilmos titka könyvnél a szállítási időnél 5-7 munkanap, korlátozott mennyiségben volt feltüntetve, a harmadiknál 5-7 munkanap volt feltüntetve. A könyveket bolti átvétellel kértem, emiatt a kiszállítás ideje kb. 5 nappal megnő a visszaigazoló levélen feltüntetett információ alapján. Összességében 3 hetet számoltam arra, a rendelés leadásától kezdve, hogy a könyv megérkezik a kiválasztott boltba, ahol átvehetem.
Miután eltelt több mint egy hónap, november 7-én felhívtam a Libri ügyfélszolgálatát, hogy megkérdezzem, miért nem történt meg a könyvek kiszállítása. Az ügyfélszolgálaton" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.