Fúzió és szétválasztás - Összeolvadhat a Microsoft és a Yahoo, a Motorola mobiljai eltűnhetnekA Microsoft hivatalosan is felvásárlási ajánlatot tett a Yahoo-nak, miközben a hordozható készülékek piacának harmadik legnagyobb szereplője, a Motorola mobiltelefon-üzletága…
Háború a Libri és az Alexandra közöttA könyvpiac régóta meglévő problémái vezettek az Alexandra és a Libri között december óta tartó mosolyszünethez. A két cég elsősorban egymásnak okoz kárt a háborúskodással - írja legújabb számában a Marketing&Média... >>
Jelentés az internet-gazdaságról - Fókuszban: az online áruházakAz elmúlt két évben továbbra is dinamikusan emelkedett az interneten keresztül kosaras rendszerben értékesítő kiskereskedelmi boltok forgalma: 2006-ban elérte a 30 milliárd forintot, s 2007-ben közel 45 milliárd…
Demo 08 - 2008 legizgalmasabb új technológiáiA január 28-30. között Kaliforniában megrendezett DEMO 08 innovációs konferencián már ismert problémák megoldására keresnek és kínálnak új megoldásokat. Összeállításunkban bemutatunk néhányat a héten bejelentésre kerülő…
Online trendek - Mi történik 2008-ban az interneten?Harminc másodperc után lankad a videóra kattintók figyelme. Számos tanulsággal és előrejelzéssel is élhetünk az új év lehetséges online marketing trendjeit illetően.Kína (az Egyesült Államok után) a világ második legnagyobb…
Terjed az online vásárlásKönyv, számítógép és szórakoztató elektronikai eszköz áll a magyar toplista élén a Nielsen felmérése szerint. A magyar internethasználók 82 százaléka vásárolt már valamit a világhálón. Legtöbben könyvet vettek, majd a számítógépes hardver, a…
A neofita könyvgyűjtők többnyire befektetési céllal vásárolnakCsodabogár vagy kultúrmisszionárius? - teszi fel a kérdést a józan polgár, mikor azt látja, hogy rendszerint csillogó szemű, középkorú urak - néha hölgyek - dagadt nyaki ütőerekkel startolnak rá egy-egy aukciós…
A magyar netezők vásárolni is szoktak a hálónA magyarországi internet használók 82 százaléka vásárolt már valamit a világhálón, a legtöbben könyvet, hardvert, ruhát és szórakoztató elektronikai eszközt - közölte a Nielsen piackutató vállalat.A közlemény szerint amíg a…
Eltűnt a gyanakvás az online vásárlás irántAz online populáció bő 85 százaléka, nagyjából 875 millió ember vásárolt már valamit interneten keresztül - áll az ACNielsen legfrissebb kutatási jelentésében.A nemzetközi piackutató vállalat két éve végzett először globális…