gIA: online közönségmérésÚj szolgáltatással lép piacra a Szonda Ipsos és a Gemius Hungary, melynek célja, hogy megbízható, gyakori frissítésű adatokat nyújtson a weboldalak látogatottságáról és közönségük összetételéről... >>
Kína a legnagyobb webpiacKína lekörözte az Egyesült Államokat, és mostantól az ázsiai országé a legnagyobb internetes piac – állapította meg egy pekingi piackutató cég... >>
Olcsóbb lesz a céges iwiw a tervezettnélAz eredetileg tervezettnél kicsivel később indult, viszont a korábban beharangozottnál olcsóbb lett a cégek számára is nyitott iwiw-klubrendszer használata. Tavaly úgy szóltak a hírek, hogy az egyszeri ötezer forintos regisztrációs díjon…
Internet penetráció - 2007 II. félévFél év alatt 2 százalékpontot nőtt a 15-69 éves hazai lakosságon belül az internetezők aránya, így 2007 második félévében 41 százalékos az internet penetráció – több mint 3 millióan kapcsolódnak legalább havi rendszerességgel a…
Indul a régiós terjeszkedésForrás: Világgazdaság OnlineRomániában és Bulgáriában is megkezdi terjeszkedését a márciustól részvénytársaságként működő Extreme Digital – közölte Várkonyi Balázs, ... >>
Merész és újító netkereskedőForrás: Világgazdaság OnlineSzerző: Sági GyöngyiMár gyerekkorában kiérdemelhette volna a Merész újító címet Várkonyi Balázs, a hazai online kereskedelem meghatározó cégének számító Extreme Digital vezetője. Az üzleti élet…
AJAX a WebáruházakbanForrás: WebShopok lelkivilágaA WEB 2.0 megjelenésének leglátványosabb újítása az AJAX volt. A cikk fő témája főleg az AJAX technológiai megvalósításának alapjait mutatja be, majd nézünk egy-két példát is, a webáruházak világából.A webre fejlesztők…