Beváltották a brit vásárlók az egyre kétségbeesettebb kiskereskedők reményeit.
Forrás: Népszabadság Online
Szerző: R. Hahn Veronika
"December második hétfőjén ezúttal is tetőfokára hágott az online vásárlási láz, és mintegy 320 millió font cserélt gazdát. A várakozásnak megfelelően a csúcsidőszak ebédidőre, déli 1 és 2 óra közé esett.
Az ebédszünet közepe táján másodpercenként 16 ezer fontot (több mint 4,8 millió forint) költöttek a brit fogyasztók, akik előzetes számítások szerint a teljes karácsonyi szezonban 13 milliárd fontot hagynak online üzletekben. Az elmúlt évhez képest ez 15 százalékos emelkedés. A becsült adatok szerint a második hétfő az év legforgalmasabb internetes bevásárlónapjának bizonyult. A hitelkártya társaságok szerint a munkanap végére több mint kétmillió tranzakcióra került sor.
Az IRMG elnevezésű internetes kiskereskedelmi érdekvédelmi szervezet adatai arra utalnak, hogy a tavalyi 56 százalékkal szemben az idén a vásárlók 77 százaléka kívánja az ajándékok legalább felét az interneten beszerezni. A megahétfő slágerei:" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.