A gazdasági világválság a marketingbüdzséket is megszorítja. A keresőmarketing vagy épp az e-kereskedelem lehet az egyik megoldás a szűkülő reklámköltségekre? • Keresettek az onlinemarketing-szakemberek
Forrás: Metropol
"Nem biztos, hogy a legjobb megoldás, de bevett gyakorlat, hogy a megszorítások minden vállalatnál a „pénzt vivő” területeket érintik elsősorban. Azaz a marketing, a pr és a kommunikációs területeket, míg például az értékesítők fellélegezhetnek, hiszen az ő munkájukra biztosan szükség lesz még. „Szinte minden szektorban és vállalatnál előtérbe kerülnek a költségcsökkentő, takarékossági intézkedések” – mondta Peresztegi Zoltán, a Google magyarországi képviselője. Hasonlóan vélekedik Damjanovich Nebojsa is. A tanácsadó és tréner szerint máris érezhető a válság hatása. „Egyes szektorok már bejelentettek az ügynökségeiknek a költségcsökkentést, illetve költségek átcsoportosítását internet marketingre.”
A Google képviselője szerint a marketing sok helyen az egyik első olyan terület, amely ezeknek áldozatul esik, így várható, hogy a cégek a hatékonyabb és jobban mérhető hirdetési megoldások felé fognak fordulni. „Ez pedig a keresőmarketing előtérbe kerülését és további népszerűsödését hozhatja, hiszen legfőbb előnye pontos mérhetősége és kiváló költséghatékonysága” – jelentette ki Peresztegi Zoltán." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.