Az LG felmérése szerint idén karácsonykor a mobil mögé szorulhatnak a plazma és LCD tévék.
Forrás: marketinginfo - marketing tudásportál
"A karácsonyi szezon kezdetén az LG Electronics Magyar Kft. fogyasztói kutatás keretében vizsgálta az elektronikus termékek piacán várható ünnepi vásárlási trendeket. A november második felében készült kutatás során az LG promóterei (az LG szaktanácsadói, akik a nagyobb elektronikai áruházakban és hipermarketekben segítik a vásárlókat) közel 200 főt kérdeztek meg, személyes megkérdezés formájában, az ország egyes hipermarketeiben és nagy elektronikai szaküzleteiben. A 20 és 69 év közötti megkérdezettek fele férfi, fele nő, 90%-uk legalább érettségivel rendelkezik, 69%-uk, pedig fővárosi, vagy valamely nagyobb vidéki város lakosa.
A kutatásból kitűnik, hogy a karácsonyi vásárlási láz az idén korábban kezdődött;" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.