Emlékezetes, de imázsromboló a Pop-Up reklám
2008. december 05. írta: vecseilaszlo

Emlékezetes, de imázsromboló a Pop-Up reklám

Sok hirdető kedveli az online reklámnak ezt a formáját, nagyrészt azért esik erre a választásuk, mert a statisztikai adatok azt igazolják, hogy ezekre emlékeznek a legjobban a felhasználók, a felugró ablakok negatív hatásairól azonban nem sokat beszélnek...

Forrás: Honliner - minden ami online marketing

"A reklámkiszolgáló cégek csupán a felugró hirdetések pozitívumait említik meg a megrendelőknek, csak az a baj ezzel, hogy ez féligazság. Ha a hirdetők a valódi tények ismeretében kellene hogy eldöntsék, szeretnék-e ezt a formát, akkor biztosan megcsappanna az érdeklődés a Pop-up-ok iránt. Nos, vizsgáljuk meg annak árnyoldalát is. A GOLDMEDIA Custom Research által megkérdezett fiatal és középkorú internetezők (18-45 év közöttiek) 97%-a úgy nyilatkozott, hogy" ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr46803102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása