Sok hirdető kedveli az online reklámnak ezt a formáját, nagyrészt azért esik erre a választásuk, mert a statisztikai adatok azt igazolják, hogy ezekre emlékeznek a legjobban a felhasználók, a felugró ablakok negatív hatásairól azonban nem sokat beszélnek...
Forrás: Honliner - minden ami online marketing
"A reklámkiszolgáló cégek csupán a felugró hirdetések pozitívumait említik meg a megrendelőknek, csak az a baj ezzel, hogy ez féligazság. Ha a hirdetők a valódi tények ismeretében kellene hogy eldöntsék, szeretnék-e ezt a formát, akkor biztosan megcsappanna az érdeklődés a Pop-up-ok iránt. Nos, vizsgáljuk meg annak árnyoldalát is. A GOLDMEDIA Custom Research által megkérdezett fiatal és középkorú internetezők (18-45 év közöttiek) 97%-a úgy nyilatkozott, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.