Kevesebb az impulzusvásárlás, nő a tudatosság
2008. november 17. írta: vecseilaszlo

Kevesebb az impulzusvásárlás, nő a tudatosság

A GfK Hungária idei Shopper Insight megkérdezésének eredményeiből az derül ki, hogy mintegy tízből hat vásárló saját bevallása szerint mindig, vagy gyakran ellenőrzi a megvásárolni kívánt termékek lejárati idejét.

Forrás: marketinginfo - marleting tudásportál

"Egyensúlyba került a bevásárlólista alapján és az előzetes felkészülés nélkül, impulzusból vásárlók aránya. Minden második fogyasztó pedig tudatosan keresi az akciót abban az üzletben, melybe betér.

A GfK Hungária 2008. májusában ezer 15 évesnél idősebb felnőtt vásárlási szokásait vizsgálta. A felmérésből kiderült, hogy a lakosság mintegy harmada saját bevallása szerint mindig, további közel egyharmada pedig gyakran gondosan ellenőrzi a boltban a vásárolt termékek lejárati idejét. Tízből egy válaszadó soha nem követi ezt a gyakorlatot és további 16 százalékuk is csak ritkán ellenőrzi, meddig fogyasztható az általa választott élelmiszer.

A megkérdezésből kiderült, hogy a vásárlók" ... >>
 

 


Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr56768448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása