Mennyire hülye a célcsoportod?
Forrás: Onlinemarketing blog
Szerző: Konrad
"Provokatív kérdés, de ha webes szolgáltatást vagy bonyolultabb kampányt tervezel, akkor ezt fontos eldönteni. Egészen pontosan arról szól a dolog, hogy mennyire kell leegyszerűsíteni a dolgokat, mennyire kell hülyének nézni a potenciális felhasználódat?
Mert az már egy régi mondás: tervezz olyan rendszert, amit a hülyék is tudnak használni, és csak a hülyék fognak használni.
A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy egy-egy szolgáltatás bonyolultságával le tudod vágni a felhasználói kört: bizonyos összetettség fölött egész egyszerűen nem fogják tudni használni azt, amit csináltál. Például egy regisztrációs folyamat, vagy egy induló beállítás kiütheti a kevésbé felkészülteket. De persze ezen is lehet segíteni" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.