Ki olvassa ma a vidéki hírportálokat?
2008. november 05. írta: vecseilaszlo

Ki olvassa ma a vidéki hírportálokat?

Mit válaszolnátok, ha valaki megkérdezné tőletek, hogy érdemes-e hirdetnie vállalkozását egy megyei napilap online hírportálján?


Forrás: Marketing szabóság - azért, hogy ne szabd el :)

"Én először legyűrtem magamban a harsány és határozott "nem" választ, majd utánanéztem, mit is tudhat meg egy mezei marketinges a vidéki online média viselt dolgairól :)

Nem hittem a szememnek, szóljatok, ha az én értelmezésemben van a hiba...

Ha a tartalmával a fővárosi és a Pest megyei olvasókat célzó oldalakat kihagyom, 18 megye rendelkezik egy vagy több olyan oldallal, aminek a tartalmát részben az országos, részben pedig a helyi hírekből szerkesztik egybe.

Nem kevés munkával összegyűjtöttem, hogy melyik megyének hogyan nevezik és milyen domain alatt üzemel olyan hírportálja, ami mögött egyrészt nyomtatott napilap is áll, másrészt a portál látogatottsági alapadataihoz bárki hozzáférhet, akit érdekel ez a téma.

Négy nagy tulajdonost találtam, aki felosztotta egymás között a vidéki birodalmat :)" ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr96750865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása