A webshop hétvégén nem dolgozik
2008. november 05. írta: vecseilaszlo

A webshop hétvégén nem dolgozik

A webshop hétvégén nem dolgozik


Forrás: Tékozló Homár - fogyassz, herdálj, szenvedj

"Az online boltnak álcázott oldal hétvégenként egy nagy fekete lyuk, ahová beesnek a megrendelések, aztán eltűnnek hétfőig. Péter (aki emiatt lecsúszott a kinézett laptopról), miután ezt megtudta, a nevetéstől majdnem leesett a székről, mi viszont inkább megkönnyeztük.

Tegnap kinéztem karácsonyra egy laptopot nővéremnek, gondoltam időben megrendelem, feltelepítem és karácsonykor csak oda kell rakni a fa alá. A notebook.hu-n volt is egy gép, ami tetszett, rendelhető is volt. Szuper. Miskolcon raktárról volt rendelhető, sebaj, gondoltam, jó nekem az az 1-2 hét mire felhozzák egy pesti boltba, messze van még karácsony.

Vártam is az ügyintéző hívását, hogy melyik boltba hozzák, de a következő beszélgetés zajlott le:"... >>


Háttérinfó:
Az elektronikus kereskedelem megismeréséhez szükséges alapvető jogszabályok

Jogorvoslat az elektronikus kereskedelemben

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr25748864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása