Látni és láttatni
Forrás: hvg.hu
Szerző: Bogschütz Dániel
http://www.webcomm.hu/
"Egyre több jó és hatékony website-ot, hírlevelet, illetve egyéb online megjelenést találhatunk, s a hazai vállalkozások is egyre több lehetőséget látnak az internetes hirdetésben. A keresőmarketing viszont speciális terület, ezért most ehhez a hirdetési formához adunk olyan tippeket, amelyek a mindennapi gyakorlati munka során is eredményesen alkalmazhatóak.
A keresőkkel kapcsolatos hirdetési tevékenység rendkívül vonzó azoknak vállalkozásoknak, amelyeknek fontos, hogy a megjelenésre kifizetett összeg ne legyen magas, illetve a lehető legjobban meg is térüljön. A keresőhirdetések (PPC hirdetések) ideális esetben rendkívül jó ár/értékkel bírnak, ezen kívül kattintás alapú elszámolás jellemzi őket, tehát a hirdető vállalkozás csak azok után az érdeklődők után fizet, akiket konkrétan az adott termékről vagy szolgáltatásról akarnak megtudni valamit.
Éppen a fenti előnyökből kifolyólag hazai kisvállalatok körében is terjed ez a fajta megjelenés, amelynek ugyanakkor akad néhány „árnyoldala” is, amivel kevesen vannak tisztában. A keresőmarketing az online hatékonyságnövelés apró szelete, melynek profitteremtő üzemeltetéséhez speciális ismeretek szükségesek, ezek nélkül sok esetben a megjelenés nem más, mint egyszerű pénzkidobás. Mivel a hirdetés kulcsszavak „megvásárlásával” történik, a szövegek megfogalmazása mellett a kulcsszavak kiválasztása is olyan részfolyamat, amely sok hibalehetőséget rejt magában.
Íme öt tipp, amik önmagukban nem száz százalékosak, de segítségükkel a keresőmarketing-kampány hatékonysága nagyban növelhető." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.