Az AAA AUTO Call Centruma 10 évvel ezelőtti létrejötte óta több mint 350 000 járművet értékesített vagy vásárolt fel. Az utóbbi öt év statisztikái szerint a Call Centrum által lebonyolított telefonbeszélgetések száma elérte a 14 milliót, melyből 3,5 millió bejövő, 10,5 millió kimenő hívás volt.
Forrás: ProfitLine.hu
"“Az ügyfelek magatartása egyértelműen változott, a 10 évvel ezelőtti helyzethez képest már csak körülbelül 50%-uk keresi fel személyesen telephelyeinket. Ma már a legtöbb ügyfél az interneten választja ki a neki tetsző járművet, majd telefonon lefoglalja azt” – tájékoztatott Russell Cort, az AAA AUTO Csoport magyarországi vezetője.
Russell Cort szerint az elektronikus csatornák jelentősége is egyre nő. “Az internet gyors terjedésének köszönhetően már a lakosság nagy része rendelkezik hozzáféréssel a világhálóhoz, és ezzel egyidejűleg egyre több járműtulajdonos küld fényképet az eladni kívánt autóról az interneten keresztül. A fényképek megtekintését követően egy mobilfelvásárlással foglalkozó munkatárs felkeresi az autó tulajdonosát, helyben kifizeti a vételárat és aláírják a szükséges dokumentumokat” – tette hozzá Cort úr.
Az AAA AUTO Csoport tevékenységi területein," ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.