Érkezik a webAUDIENCE
Forrás: Rabbit online media blog
Szerző: Rabbit
"Néhány hónappal ezelőtti, kutatásokról szóló posztunkban nehezményeztük, hogy a Medián háza tájáról nem érkeznek új információk online közönségmérés fronton. Kedvenc blogom, a Terepnapló már hétfőn beszámolt róla, hogy itt a webAUDIENCE, amely - még ha a hivatalos kommunikáció ezt vitatja is - a gIA-ra való válaszként jelent meg 2006 végén. (A Webaudit mint egyetlen hitelesnek elfogadott szereplő ült a babérjain, s kellett egy versenytárs, hogy végre az ő házuk táján is történjen valami.)
A hivatalos bejelentés ma történt az A38-on. A webAUDIENCE nem is egy termék, hanem egy egész termékcsalád, melynek négy tagja van. Egyrészt a már ismert webAUDIT, másrészt két erre épülő termék, a webRATE és a webPROFILE, harmadrészt pedig egy paneles kutatás, amely - nem meglepően - a webPANEL nevet viseli. (A szerző kommunikációs szempontból nem tartja szerencsésnek az ilyen “soknevű” szolgáltatáscsomagokat, amelyeket csak a káptalan fejűek képesek megjegyezni.)
A webAUDIT-tal kapcsolatban" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.