Online vásárlási szokások, digitális kommunikáció, pay per click (PPC) kampányok és keresőoptimalizálás – néhány címszó a csütörtökön zajlott Turizmus Akadémiáról, amit a Professional Publishing Hungary-től (PPH) a Kreatív csoport és a Turizmus Trend szervezett. A rendezvényen átadták az első Étlapverseny díjazottjainak járó elismeréseket is.
Forrás: kreatív.online - Turizmus Online
"A Turizmus Online arról tudósít, hogy közel száz résztvevővel zajlott csütörtökön a Turizmus Akadémia sorozat második konferenciája. A rendezvényen Klenovszki János, az NRC Internet Marketing Tanácsadó és Piackutató ügyvezető igazgatója az online vásárlási, fogyasztási és fizetési szokásokat mutatta be. A cég kutatásából az derül ki, hogy az online turisztikai piac jelentős potenciált hordoz magában, az online vásárlók üdülésre költenek a legtöbbet az interneten és repülőjegy vásárlásaik 45 százalékát az interneten intézik.
Mi várható el egy online foglalási rendszertől és miben mérhető a rendszer sikere? - ezeket a kérdéseket boncolgatta Tornyossy András, a Lastminute.com közép-kelet európai képviselője. A siker tényezői a szakember szerint a láthatóság, a tartalom, a kezelhetőség, az árak, egyéb kondíciók és az ügyfélszolgálat.
A sokak által vitatott" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.