Akadálymentesítéssel a nagyobb profitért
2008. november 03. írta: vecseilaszlo

Akadálymentesítéssel a nagyobb profitért

Talán sokan nem is gondoltak arra, hogy sokszor apróságokon múlik, hogy megnyerjük-e magunknak a vásárlót vagy elveszítjük őt örökre. Tegyünk meg mindent a vevők kényelméért!

Forrás: Honliner - minden ami online marketing

"Akárcsak az offline világban, a virtuális térben is nagy jelentőséggel bírnak a részletek, ezektól függ, sikerül-e eladnunk, s milyen fokú elégedettséget érez a felhasználó. A Harris Interactive legfrissebb felmérése újabb bizonyíték az internetezők türelmetlenségére, a piackutató cég jelentése szerint a világhálót használó személyek 87%-ának a tavalyi esztendőben legalább egy alkalommal szembesülniük kellett a webes üzletmenet fogaskerekeit lelassító problémával. S az ilyen, az üzletet akadályozó tényezők megmutatkoznak a bevételben is, a felhasználók 41%-a nem fog kísérletezni az akadály elhárításával, hanem azonnal továbbáll, és a konkurenciánál költi el a pénzét. S ami a legrosszabb," ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr55740824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása