Talán sokan nem is gondoltak arra, hogy sokszor apróságokon múlik, hogy megnyerjük-e magunknak a vásárlót vagy elveszítjük őt örökre. Tegyünk meg mindent a vevők kényelméért!
Forrás: Honliner - minden ami online marketing
"Akárcsak az offline világban, a virtuális térben is nagy jelentőséggel bírnak a részletek, ezektól függ, sikerül-e eladnunk, s milyen fokú elégedettséget érez a felhasználó. A Harris Interactive legfrissebb felmérése újabb bizonyíték az internetezők türelmetlenségére, a piackutató cég jelentése szerint a világhálót használó személyek 87%-ának a tavalyi esztendőben legalább egy alkalommal szembesülniük kellett a webes üzletmenet fogaskerekeit lelassító problémával. S az ilyen, az üzletet akadályozó tényezők megmutatkoznak a bevételben is, a felhasználók 41%-a nem fog kísérletezni az akadály elhárításával, hanem azonnal továbbáll, és a konkurenciánál költi el a pénzét. S ami a legrosszabb," ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.