Üzenet a zsebbe
Forrás: hvg.hu
Szerző: Bedő Iván
"Bárki bármikor közvetlenül elérhető vele, így a mobiltelefon ideális reklámhordozó. Ám annyira személyes eszköz, hogy ez a fajta reklám akár zaklatással érhet föl.
Fontos üzenetet várt az elfoglalt üzletasszony, ezért vásárolgatás közben is figyelte a mobilját. Amikor azonban megcsörrent az üzenetjelzés, néhány türelmetlen gombnyomás után nem az üzleti partner jelentkezett, hanem egy ismert nemzetközi italmárka miniplakátja töltötte be a kijelzőt.
A pesti bevásárlóközpont, ahol az eset történt, alapjában törzsvásárlóinak a technika iránt fogékony csoportját látja el olyan ajánlatokkal, amelyek a telefonjuk kis hatósugarú rádiókapcsolata, a - leginkább fülhallgatókhoz vagy autós kihangosítókhoz használt - bluetooth útján érkeznek. A kapacitás egy részét azonban a nagyközönségnek szánt reklámokkal töltik ki. A bluetooth-reklám tavaly mutatkozott be Magyarországon. Nem csupán fiatalok zenei fesztiváljain, hanem fővárosi busz- és villamosmegállókban is, így nyomban akadt tömegközlekedő panaszos, aki a rádiós zavarás miatt a Nemzeti Hírközlési Hatósághoz (NHH) fordult. A bejelentés vége az lett, hogy az ilyen reklámokban utazó cégek mostanában" ... >>
(a cikket csak regisztrált felhasználók olvashatják!)
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.