A virtuális falakon túl
Forrás: hvg.hu
"Az online áruházak kialakítása és működtetése folyamatos fejlesztést kíván üzemeltetőjüktől. Miközben a potenciális online vásárlók száma folyamatosan nő, a magyar piac még nem tart ott, hogy akárkinek megérje webáruházat működtetnie. Mi kell a sikerhez? A Mai Piac összefoglalta a költségeket és buktatókat.
Az internetes vásárlások három fő motivációja a kényelem, a kényszer és az alacsony ár. A hagyományos boltban vásárlásnál a termék árán felül az odajutás költségeit (például benzinár), valamint elszalasztott haszonként az időtényezőt is figyelembe kell venni. Elektronikus vásárlás esetén pedig a szállítási költséget és az átvétel módját kell mérlegelni az áron felül.
Magyarországon az internetes vásárlás" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.