A Google újabb szolgáltatással bővítette az AdWords rendszert, mostantól a felhasználók azt is megnézhetik, hogy fizetett hirdetéseikre hol kattintottak rá az érdeklődők
Forrás: Honliner - minden ami online marketing
"Ez egy rendkívül hasznos újítás, sokan kérték már előzőleg a vállalattól, azonban csak most került bevezetésre. Az új szolgáltatás a Geographic Performance Report nevet viseli, a vállalat ezzel kíván kedveskedni ügyfeleinek, s nem utolsó sorban pedig az a célja az IT-konszernnek, hogy ezáltal növelje a kampányok minőségét. A felhasználók az eszköz segítségével megtekinthetik, hogy honnan, melyik régióból érkezett" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.