A virtuális falakon is túl
Forrás: GoldenBolt
"Az internet adta lehetőségek és a kereskedelem össze-kapcsolódásából születetton-line áruházak kialakítása és működtetése elkötele-ződést, profizmust és folyamatos fejlesztést kíván üzemeltetőjétől. Noha az internet terjedése, ezáltal a potenciális on-line vásárlók száma is egyre növekszik, a Mai Piac által megkérdezett szakemberek véleménye szerint a hazai elektronikus piac még nem elég fejlett ahhoz, hogy bárkinek meg-érje webshopot üzemeltetnie.
A jelenlét az internetes kereskedelemben nem jelenti feltétlenül egy webshop működtetését – hangsúlyozza dr. Bőgel György, a CEU Business School tanára és a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Egyesület elnöke.
A kereskedelem több, egymástól függetlenül irányítható folyamatot foglal magában, ennek megfelelően a tevékenységeket önmagukban is elektronizálhatjuk. Amennyiben a vállalkozó úgy dönt, szeretne megjelenni az interneten, a szakember szerint azt négy különböző szinten teheti meg.
Az első, alapvető megjelenési mód választása esetén a vállalkozó kiépít egy statikus honlapot adott fizikai üzlethez kapcsolódóan. A honlapon minden szükséges információ helyet kaphat, fel lehet tölteni az aktuális katalógust. Ezzel a piac" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.