A virtuális falakon is túl
2008. szeptember 22. írta: vecseilaszlo

A virtuális falakon is túl

A virtuális falakon is túl


Forrás: GoldenBolt

"Az internet adta lehetőségek és a kereskedelem össze-kapcsolódásából születetton-line áruházak kialakítása és működtetése elkötele-ződést, profizmust és folyamatos fejlesztést kíván üzemeltetőjétől. Noha az internet terjedése, ezáltal a potenciális on-line vásárlók száma is egyre növekszik, a Mai Piac által megkérdezett szakemberek véleménye szerint a hazai elektronikus piac még nem elég fejlett ahhoz, hogy bárkinek meg-érje webshopot üzemeltetnie.

A jelenlét az internetes kereskedelemben nem jelenti feltétlenül egy webshop működtetését – hangsúlyozza dr. Bőgel György, a CEU Business School tanára és a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Egyesület elnöke.

A kereskedelem több, egymástól függetlenül irányítható folyamatot foglal magában, ennek megfelelően a tevékenységeket önmagukban is elektronizálhatjuk. Amennyiben a vállalkozó úgy dönt, szeretne megjelenni az interneten, a szakember szerint azt négy különböző szinten teheti meg.
Az első, alapvető megjelenési mód választása esetén a vállalkozó kiépít egy statikus honlapot adott fizikai üzlethez kapcsolódóan. A honlapon minden szükséges információ helyet kaphat, fel lehet tölteni az aktuális katalógust. Ezzel a piac" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr54668529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása