Forrás: hvg.hu
Szerző: Salgó Andrea
"Idén megduplázódhat és kétmilliárd forintra nőhet a hazai keresőmarketing-piacon landoló pénzek összege. A növekedés inkább a kis cégeken, semmint az óriásvállalatokon múlik.
A hazai online reklámpiacon 14 milliárd forint cserélt gazdát tavaly, ebből egymilliárd forint jutott keresőmarketingre. Ezzel a névvel azt a reklámformát illetik, amely az internetes keresőoldalakra beírt kifejezésekhez kapcsolódó szöveges hirdetéseket jeleníti meg. A keresőkben hirdető cégek a linkekre kattintó, és így az oldalukra átnavigáló látogatók száma után fizetnek. Az Etarget nevű hirdetési rendszeren például átkattintásokért 20 forintot fizet a hirdető.
Az egyre népszerűbbé váló kulcsszó melletti megjelenésnél az oldaltulajdonos versenyezteti a hirdetőket, licitálniuk kell, ki ad többet. Az árba beleszámítják" ... >>
(a cikket csak regisztrált felhasználók olvashatják!)
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.