Kattintásalapú hirdetések: mennyit spórolhatnak a cégek?
2008. szeptember 16. írta: vecseilaszlo

Kattintásalapú hirdetések: mennyit spórolhatnak a cégek?

Online reklámpiac



Forrás:
hvg.hu
Szerző: Salgó Andrea



"Idén megduplázódhat és kétmilliárd forintra nőhet a hazai keresőmarketing-piacon landoló pénzek összege. A növekedés inkább a kis cégeken, semmint az óriásvállalatokon múlik.

A hazai online reklámpiacon 14 milliárd forint cserélt gazdát tavaly, ebből egymilliárd forint jutott keresőmarketingre. Ezzel a névvel azt a reklámformát illetik, amely az internetes keresőoldalakra beírt kifejezésekhez kapcsolódó szöveges hirdetéseket jeleníti meg. A keresőkben hirdető cégek a linkekre kattintó, és így az oldalukra átnavigáló látogatók száma után fizetnek. Az Etarget nevű hirdetési rendszeren például átkattintásokért 20 forintot fizet a hirdető.

Az egyre népszerűbbé váló kulcsszó melletti megjelenésnél az oldaltulajdonos versenyezteti a hirdetőket, licitálniuk kell, ki ad többet. Az árba beleszámítják" ... >>

(a cikket csak regisztrált felhasználók olvashatják!)

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr56648771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása