Keresőoptimalizálás vagy keresőmarketing: hol hibázik a legtöbb cég?
2008. szeptember 11. írta: vecseilaszlo

Keresőoptimalizálás vagy keresőmarketing: hol hibázik a legtöbb cég?

SEO vagy SEM



Forrás: hvg.hu
Szerző:
Bogschütz Dániel


"A keresőkkel kapcsolatos marketingtevékenység itthon még gyerekcipőben jár, de sajnos túl sok esetben a vállalkozások már az alapoknál súlyos hibákat követnek el. Sokan nincsenek is tisztában a keresőmarketing, illetve optimalizálási tevékenység közti különbséggel.

A SEO vagy keresőoptimalizálás egy webes felület átalakítását jelenti annak érdekében, hogy a keresők a lehető legjobb találati oldalon listázzák ki egy-egy keresésre. A SEM vagy keresőmarketing pedig fizetett megjelenést takar, mégpedig a keresők bevonásával.

A hazai kkv szektor szereplőit általánosan három csoportba lehet osztani. Egy szűk csoportba tartoznak azok a vállalkozások, ahol" ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr2647650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása