Kikapcsolható lesz a célzott reklám a Yahoo-n
Forrás: Honliner - minden ami online marketing
"A Yahoo képviselői bejelentették, hogy a közeljövőben meg fogják adni felhasználóiknak a lehetőséget, hogy inaktiválják a célzott hirdetéseket, abban az esetben, ha azokra nem tartanak igényt.
Kockázatos lépés ez a keresőcég részéről, hiszen az összes releváns tanulmány azt igazolja, hogy jóval magasabb a kattintási arány a célzott hirdetéseknél, mint a csak úgy vaktában kilőtt reklámok esetében. A Yahoo azonban mérlegelt, és döntött, Anne Toth, a vállalat adatvédelmi felelőse a sajtóval közölte, hogy már augusztus végén elérhető lesz az úgynevezett Opt-out funkció, mely a célzott hirdetések kikapcsolására szolgál majd. "A Yahoo számára az internetezők bizalma a legfontosabb, ezért arra törekszünk, hogy szolgáltatásainkat minél inkább a fogyasztói igényekhez igazítsuk"- nyilatkozta Anne.
Ha a felhasználók úgy döntenek, hogy" ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr98618010
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.