Kikapcsolható lesz a célzott reklám a Yahoo-n
2008. augusztus 19. írta: vecseilaszlo

Kikapcsolható lesz a célzott reklám a Yahoo-n

Kikapcsolható lesz a célzott reklám a Yahoo-n


Forrás: Honliner - minden ami online marketing


"A Yahoo képviselői bejelentették, hogy a közeljövőben meg fogják adni felhasználóiknak a lehetőséget, hogy inaktiválják a célzott hirdetéseket, abban az esetben, ha azokra nem tartanak igényt.

Kockázatos lépés ez a keresőcég részéről, hiszen az összes releváns tanulmány azt igazolja, hogy jóval magasabb a kattintási arány a célzott hirdetéseknél, mint a csak úgy vaktában kilőtt reklámok esetében. A Yahoo azonban mérlegelt, és döntött, Anne Toth, a vállalat adatvédelmi felelőse a sajtóval közölte, hogy már augusztus végén elérhető lesz az úgynevezett Opt-out funkció, mely a célzott hirdetések kikapcsolására szolgál majd. "A Yahoo számára az internetezők bizalma a legfontosabb, ezért arra törekszünk, hogy szolgáltatásainkat minél inkább a fogyasztói igényekhez igazítsuk"- nyilatkozta Anne.

Ha a felhasználók úgy döntenek, hogy" ... >>
 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr27618010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása