E-Shopping Report 2008
Forrás: Kutatócentrum
"Idén első alkalommal készült el E-Shopping Report néven a KutatóCentrum és a HVG Press közös tanulmánya. Az átfogó felmérés az online és offline vásárlási szokások közötti kapcsolatokat, valamint az FMCG termékek online kereskedelmét vizsgálja.
A kutatás első része egy szekunder adatgyűjtés volt, amit egy nagymintás felmérés követett, aminek keretein belül a magyarországi 18-64 éves napi szinten internetező lakosságot kérdezték online és offline vásárlási szokásairól, az FMCG termékek online vásárlási hajlandóságára fókuszálva.
Online vásárlás Magyarországon
Egy tavaly év végi reprezentatív felmérés szerint a felnőtt (18-64 éves) magyar lakosság 41% használja az internetet legalább heti rendszerességgel, ami 2.700.000 potenciális online vásárlót jelent. Ezeknek az embereknek mintegy fele gyakorlott internethasználó, aki naponta csatlakozik a világhálóra (Forrás: MASMI Hungary).
Az interneten keresztül történő vásárlási hajlandóságot vizsgálva az adatok azt mutatják, hogy a naponta netező felnőtt lakosság 50%-a többször vásárolt már online, ami közel 700.000 embert jelent." ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr94613414
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.