Az online biztosítási piac titkai
A biztosítási piac sikeres online marketingstratégiáiról rendez szemináriumot Damjanovich Nebojsa, online marketing tanácsadó. A rendezvény szakmai partnere a Google Magyarország lesz.
Szeptember 1-jén Budapesten tart szemináriumot a Google szakmai támogatásával az ország egyik elismert online marketing szakembere, Damjanovich Nebojsa, aki két témában, a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási piac online kampányairól és a kampányok sikerességét biztosító hatékonyságmérésről és megtérülési számításokról tart előadást. Az egynapos rendezvényen a pénzügyi szektor keresőmarketing megoldásait Peresztegi Zoltán, a Google Magyarország képviselője ismerteti, míg kollégája, Vadász Illés a hatékony kampánytervezés titkaiba vezeti be a hallgatóságot.
Program:
- KGFB online kampányok (eddigi tapasztalatok és lehetőségek) - Damjanovich Nebojsa
- Keresőmarketing a pénzügyi szektorban, Peresztegi Zoltán
- A hatékony KGFB keresőmarketing kampány titka, Vadász Illés
- Hatékonyságmérés és megtérülési számítások - Damjanovich Nebojsa
A rendezvény célja, hogy a biztosító társaságok képviselői megtudhassák, hogyan tehetik cégüket ismertebbé az interneten, valamint hogyan tehetnek szert minden korábbinál hatékonyabb és mérhetőbb módon új ügyfelekre.
A VI. kerületi Benczúr Hotelben (1068 Budapest, Benczúr utca 35.) megrendezendő szeminárium részvételi díja 28 000 FT + ÁFA.
A Google
A Google innovatív keresőtechnológiái emberek milliói számára teszik elérhetővé a keresett információkat nap mint nap. A céget 1998-ban Larry Page és Sergey Brin, a Stanford Egyetem PhD-hallgatói alapították. A Google ma a világ egyik legértékesebb webes vállalata minden nagyobb piacon. A cég hatékony hirdetési programja mérhető eredményeket nyújt a legkisebb és a legnagyobb vállalkozásoknak egyaránt, miközben hasznos információkkal szolgál felhasználóinak. A Google főhadiszállása a Szilícium-völgyben van, irodái pedig megtalálhatók szerte Amerikában, Európában és Ázsiában. További információért látogassa meg a www.google.hu-t.
Damjanovich Nebojsáról
Közel 12 éves média, ügynökségi és tanácsadói területen szerzett tapasztalatot adja át belső vállalat-specifikus, nyílt szemináriumain és újonnan online képzésein is. Az online kommunikációval kapcsolatos valós problémákra kínál vállalatra szabott megoldásokat. Szakmai és együttműködő partnere a Webanalitikai Szövetségnek (Web Analyitcs Association), továbbá Magyar Public Relations Szövetségnek, illetve elnökségi tagja a Marketing Tanácsadók Klubjának. Visszatérő ügyfelei között szerepel a Vodafone, a Microsoft Magyarország, a NOKIA Hungary, az OTP Bank, a GlaxoSmithKline.
További információért látogassa meg a www.damjanovich.hu-t.