Hogyan értékesítsünk az interneten?
Forrás: mfor.hu - Menedzsment Fórum
A sikernek sokféle receptje lehet, de nem árt tudni, hogy milyen a magyar vásárló: nem túl bátor. Nem szereti az elektronikus fizetést, adott esetben még a házhozszállítástól is ódzkodik. Viszont fejlődőképes: a magyar e-kereskedelmi piac évről-évre bővül, az internet elterjedtsége pedig újabb lendületet adott a folyamatnak.
Kezdjük egy jó hírrel: bár Magyarország továbbra is le van maradva internetes kereskedelemben, még Közép-Európához képest is, az internetet rendszeresen használók többsége tervezi, hogy hamarosan vásárol a világhálón keresztül. Óvatosságra intenek ugyanakkor azok az adatok, amelyekből kiderül, hogy korábban is sokan gondolkodtak ezen, mégis elkerülték a webboltokat. Itthon körülbelül 1900 legálisan működő webáruház van, a forgalom nyolcvan százalékát ugyanakkor a legnagyobb húsz üzlet bonyolítja.
A régióban átlagban 2,3 milliárd euró (körülbelül 570 milliárd forint) volt az e-kereskedelmi költés tavaly, addig ugyanez a szám itthon ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr59536512
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.