Az ember nemcsak nevet ad, hanem kap is, mint én a Centaurit
2008. június 19. írta: vecseilaszlo

Az ember nemcsak nevet ad, hanem kap is, mint én a Centaurit

Az ember nemcsak nevet ad, hanem kap is, mint én a Centaurit



Forrás: könyvesblog


Az év nagy felfedezettje az ismeretlen Centauri nevű szerző. Megpróbáltuk kinyomozni, ki ő, sokak szerint egy már befutott író, mások szerint kezdő. Interjút készítettünk vele, hátha kiderül róla valami.

2006 előtt is publikált? Bennem is felmerült, hogy gyakorlott, ismert író bújik meg a Centauri név mögött.
Nem. De ezt majd vagy elhiszik, vagy nem. Többen azt hiszik, hogy korábban írtam már. Ebből indult el a történet, abból a kérdésből, hogy egyáltalán létezem-e. Ami persze így, ebben a formában képtelen felvetés, abban az értelemben viszont jogos, hogyha én egy más néven már régóta publikáló szerző vagyok, pontosabban annak a feltételezett, többé vagy kevésbé ismert írónak a vicce, akkor a Centauri név mögött voltaképp nincs új identitás, vagyis én nem létezem. Legjobb esetben is csak egy valóságos személy egyik énje lehetnék.

Honnan jött a Centauri-név?
A 90-es évek elején felütöttem egy csillagászkönyvet és rátaláltam az Alfa Centauriról szóló leírásra, ami szép metaforának tűnt. A Cen magjában nagy ellentétek feszültek, ami végül robbanáshoz vezetett, és ami szimmetrikus rádiósugárzó felhőket hozott létre ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr85528977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása