The Economy and European E-Commerce
2008. június 10. írta: vecseilaszlo

The Economy and European E-Commerce

The Economy and European E-Commerce



Forrás: eMarketer
Szerző: Karin von Abrams


Az eMarketer előrejelzése szerint az európai B2C ekereskedelem idén csak 30%-kal bővül, szemben a tavalyi 35%-os növekedéshez képest.

The economic downturn is starting to slow e-commerce growth in continental Europe, but much less so than in the US and the UK.

In France, for example, online buying revenues during the post-Christmas sale period were high. In the first five days of these sales, French trade group FEVAD noted a 25% rise in revenues from nine leading online retailers in 2008, compared with the same period in 2007 ... >>

Ábrák:
B2C e-Commerce sales in France, 2003-2010
B2C e-Commerce: Germany, 2006-2011

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr18512923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása