Forradalom vagy sem, ideje másképp hirdetni
Forrás: mfor.hu - Menedzsment Fórum
Szerző: Gábor Fanni
Akár kommunikációs forradalomnak hívjuk, akár nem, a médiafogyasztás és ezáltal a marketing területén bekövetkezett - és folyamatban lévő - változásokat a marketingeseknek tudomásul kell venniük, és be kell látniuk, hogy a hagyományos marketing kora lejárt. Az előadók az elméleten túllépve igyekeztek az mfor.hu által szervezett szerdai Fókuszban a fogyasztó című konferencián gyakorlati tanácsokat adni. Mfor.hu beszámoló.
A többség előadását a manapság legtöbb marketingkonferencia alapjául szolgáló "van-e kommunikációs forradalom" témakör boncolgatásával kezdte, majd ezen túllépve számokkal, gyakorlatban is hasznosítható elméletekkel, vagy éppen esettanulmányokkal igyekezett választ adni a szóban forgó kérdésekre.
A konferencia dinamikáját az adta, hogy képviselve volt minden fontos kommunikációs csatorna, melyet a változás érint, így első kézből hallhattunk útmutatókat a reakciókra ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr3512875
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.