A magyar lesz Európa legszigorúbb reklámtörvénye
2008. június 10. írta: vecseilaszlo

A magyar lesz Európa legszigorúbb reklámtörvénye

A magyar lesz Európa legszigorúbb reklámtörvénye



Forrás: Market!ng&Media
Szerző: Szilágyi Károly


A magyar reklámtörvény lehet Európa legszigorúbb jogszabálya: gyakorlatilag teljesen betiltja a dohányreklámokat. Sőt, a „fogyasztó” fogalmát is eltörli.

A parlamenti pártok már elfogadtak egy sor olyan törvénymódosítást, amely csak a reklámtörvény új passzusaival együtt értelmes, így mindenki nagyon bízik abban, hogy a végszavazásnál nem bukik el a reklámtevékenységről szóló törvényjavaslat.
Ez a törvény, mely a nem éppen könnyed nyelvezetéről híres parlamenti zsargonban a „gazdasági reklámtevékenységről és egyes korlátairól szóló T/5451. számú törvényjavaslat” címet viseli, számos alapvető fogalmat tisztáz, illetve meghatározza azt is, hogy ki miért felelős, és ha hibázik, akkor melyik hatóság jár el vele szemben ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr47512867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása