
Forrás: Market!ng&Media
Szerző: Szilágyi Károly
A magyar reklámtörvény lehet Európa legszigorúbb jogszabálya: gyakorlatilag teljesen betiltja a dohányreklámokat. Sőt, a „fogyasztó” fogalmát is eltörli.
A parlamenti pártok már elfogadtak egy sor olyan törvénymódosítást, amely csak a reklámtörvény új passzusaival együtt értelmes, így mindenki nagyon bízik abban, hogy a végszavazásnál nem bukik el a reklámtevékenységről szóló törvényjavaslat.
Ez a törvény, mely a nem éppen könnyed nyelvezetéről híres parlamenti zsargonban a „gazdasági reklámtevékenységről és egyes korlátairól szóló T/5451. számú törvényjavaslat” címet viseli, számos alapvető fogalmat tisztáz, illetve meghatározza azt is, hogy ki miért felelős, és ha hibázik, akkor melyik hatóság jár el vele szemben ... >>